Betsel Hangi markayı kullanıyorsunuz önerirmisiniz ben 5 yıldır kullanıyodum hiç sıkıntısız artık gözüm kabul etmiyor kuruluk var bide hangi marka lens kullanıyorsunuz ve damla kullanıyormusunuz
mgymst7038 Betsel Acuvue Oasys kullanıyorum yıllardır ama artık kuruluk kaşıntı bende de sık oluyor gözyaşı damlası raporlu yazmıştı doktor ondan kullanıyorum ek olarak.
UmmSalih Ben astigmatım 2 seneye yakın lens kullanıyorum acuvuve oasys 2 haftalık lens gözümde 1 aya kadar kalıyor hiç yanma batma kuruluk yapmıypr ben çok memnunum