Bence en azından 1 yaşına kadar izninizi uzatın daha küçük ve size ihtiyacı var. Babanne terbiyesiyle bakmasıyla anne bir olamaz kendi anneniz bile baksa sizin gibi olamaz. Ben 15 aylıkken başlayacağım 2 ayım kaldı iznimin bitmesine, ona rağmen üzülmeye başladım 1 yıl daha mı uzatsaydım diye. Bence uzatın para bir şekilde halloluyor ama o bebişin güzel zamanları bir daha geri gelmeyecek.