selin-1903 bence kilot bez için erken.biz 9 aylıkken geçtik.yani şimdi daha hareket kabiliyeti az cırtlı bezi bağlamak daha rahat sizin için.ama denemek istiyorsanız ben çok memnunum.molfix kullanıyoruz.şuan 16 aylık bebeğim.kenarlardan çok rahat yırtılıyor.giydirmesi çok kolay.o da rahat ,bende.