Merhaba herkese.. bebeğim 5 ay 20 günlük.. geceleri güzel uyurdu bu aralar 15 dk da bir çığlık atarak uyanıyor . Diş sancıları var evet.. uyku gerilemesi de var.. ama uyuturken sızlanıyor acı çekiyor belli .. neler yapmam lazım.. sallamaktan ayaklarım koptu.. piskolojim alt üst.. 😭😭