AsyaMavi Kızımın kaka yapması bazen 1 haftayı buluyor bu durumu yaşayan annelerimiz var mı ? Normal mi neyden olur sizce ?
Mom9870 AsyaMavi Kaç aylık? Yenidoğansa normal. İlk 3 ayda bağırsak sistemi anca düzene giriyor haliyle kaka sayısı azalabilir yada böyle uzun süre yapmayabilir. Gaz damlası probiyotik kullanıyor musunuz?
Sunlight AsyaMavi sadece anne sütü alıyorsa bir haftaya kadar normal tabi eğer yenidoğansa🤗 Asya Mavi bebeğinizin ismi mi🥰 bayıldım🤩
AsyaMavi Sunlight sadece anne sütü almıyor mamada veriyorum . 3 aylık bebeğim . Evet kızımın adı Asya mavi cok teşekkür ederim ❣️🙏🏻