Kelebeksu Kızlar doğum parası e devletten ödeme aşamasında diyor yalnız PTT ye gittim paranın henüz yatmadıgini soyledileer
haziranin25i Kelebeksu e devlete banka hesabınızı yazıp bankaniza yatmasını sağlayabilirsiniz. Benim banka hesabıma yatmıştı PTT ile uğraşmadım. Birde yatmadan 1 2 gün önce mail atıyorlar mailini de kontrol et istersen
Nurella______ Kelebeksu ben çalışan bi anneyim doğum paramı ve rapor paramın durumunu hep 170 ten takip ettim bi sorun yaşamadım
defneaselinannesi26 Kelebeksu bende de ödeme aşamasında bebeğim 47 günlük ⅔ gün sonra başvurmuştuk gitmiştim 1 aylıkken yatmamış denilmişti değişen bişeg yok hala