selinyildiz Kızlar yarın tam 1 aylık oluyoruz sağlık ocağı ve kendi doktor kontrolümüz var 1. Ayda vurulan aşıyı sağlık ocağında vurdursam ve kontrolü yapılsa sonra kendi doktoruma kontrole gitsem olur mu hem kalça usg çekilecek bilemedim ne yapmam gerektiğini
Pares selinyildiz ben aşıyo sağlık ocağında yaptırıp kontrole kendi doktoruma gitmiştim olabilir neden olmasın
saribezlianne selinyildiz 26sında bizim de aşımız var 1 aylık. Sağlık ocağım ilk önce bize gel aşısını yapalım daha sonra doktorunuza gidip kontrolünüzü ve kalça filmi çektirin demişti 😊
selinyildiz saribezlianne bende sabah sağlık ocağına gidip öğlen de doktoruma gideceğim artık teşekkür ederim 😊
gamzeliiiiiiii Bizde 1 aylik oluyoruz yarın … yarın saglik ocagi igne ertesi gün doktor kontrolüne goturecegiz
selinyildiz ikizbabymom aşı saatimiz belli değil sabah erken sağlık ocağına biraz vakit geçtikten sonra da kendi doktorumuza gideceğiz