Kızlar bebeğim 28 günlük ben grip oldum daha sonra bebeğime geçti şuan öksürüyor sürekli burnu tıkalı doktor ilaç verdi,kendimi cok kötü hissediyorum benim yüZümden oldu diye ayrıca kilo kaybımız oldu gripten dolayı 😔 benim gibi bu kadar küçükken bebeği grip olup ilaç kullanan var mı 😔