PrensinAnnesi2021 6 aylık bebeklerinize hangi aktiviteleri yaptırıyorsunuz? Hangi oyuncakları aldınız? Desteksiz oturmaya geçtiniz mi
Girlpower PrensinAnnesi2021 bu aralar tek aktivitemiz yüzmek ve gezmek😂 desteksiz oturmaya 5.5 aylık başladı arada bir devriliyor😂 5 aylık sürünmeye başlamıştı şu an 6 aylık emekliyor😂 oyuncakla oynamıyor nerde abuk subuk şeyler var onlarla oynuyor priz olur şarj aleti olur ıslak mendil paketi su şişesi vs 😂
PrensinAnnesi2021 Girlpower masallah ya 6 aylıkken emeklemek nedir nazar değmesin ☺️ Biz henüz yeni yeni desteksiz oturmaya başladık tam olmasa da yarım yamalak. Yüzmek çok güzel bir aktivite oluyor o kesin ☺️
Girlpower PrensinAnnesi2021 kesinlikle hem de suyu çok seviyor hemen hemen her sabah saat 10 gibi havuza atıyorum şimdi de tatildeyiz güneşin biraz daha dik açıdan çıkmasını bekliyorum denize atacağım😂
S08m Yaa bizimki oturmak istemiyo ama herseyden hemen sıkılıyor huysuz cok ama kalabalıkta sesi çıkmıyor oynuyo
PrensinAnnesi2021 S08m bizimki de oturmak istiyor desteksiz oturmayı tam anlamıyla başaramıyor sinirleniyor 🐨herseyden sıkılma durumu var tabiki. Çeşitli eğitici aktiviteler arıyorum