Merhaba anneler, 1ay 20 günlük olduk fakat o kadar gaz problemimiz beraberinde 3-4 güne bir kaka yapma problemimiz var ki çözüm yolu aramaktan bir hâl olmuş durumdayım. Biogaia, nurse harveys, zinco, farbiome kullandım fakat günden güne daha da fazlalaşıyor gibi🥺 ben kimyon içtim, humana kimyon rezene içiyorum, masaj yapıyorum ara ara çok sık gaz çıkarsa da bitmiyor ve sancılı uykudan uyanmaya başladık. Normalde anne sütü harici asla bir şey kullanmam dediğim halde “doktor tavsiyesi” ile zeytinyağ veriyorum. Sizlerde aynı sıkıntılarla boğuşan çözüm yolu bulan varsa lütfen yazabilir mi 🙏🏻