DilanG Merhaba arkadaşlar bebeğim için oto koltuğu alma zamanı geldi Yoyko marka biraz uygun fiyat olarak diğer markalara maalesef bütçem yok bu markayı kullanan var mı nasıl tavsiye eder misiniz düşüncelerinizi merak ediyorum 🥰
BeautifulMother1 DilanG bunu kullanmıyoruz ama e bebekten aldık çok memnunuz bu ürün https://www.e-bebek.com/baby-plus-secure-isofixli-9-36-kg-oto-koltugu-p-byp-sec01001/
Sevgi-Aslan DilanG Yoyko bear 360 izofixli olanı aldık daha yeni ben de arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım bebeğim henüz 2 aylık 0-36 kğ yazıyor ama asla yeni doğan bebeğin anatomisine uygun değil yatışı ama 6 aydan sonrası için iyi ve tam bir fiyat performans ürünü
BeautifulMother1 BeautifulMother1 evet var aradığınız modelleri you tube bakın mutlaka videolu anlatımları var
Yigitoglum_2 Yoyko kullanıyorum memnunum ama tam yatmıyor bunu dikkate alın uyuduğunda oturur gibi oluyor
DilanG Yigitoglum_2 Hadi ya benim için yatış pozisyonu önemli aslında oğlum arabada uyuyakaliyor çünkü
DilanG Sevgi-Aslan Oğlum 9 aylık sanırım yenidoğan bir bebeğe göre daha rahat eder ama şunu sormak isterim size yatabilme pozisyonu dönme pozisyonu nasıl ergonomik bir ürün mü size göre
Sevgi-Aslan DilanG yatabilme pozisyonu sizin bebeğiniz için iyi heryöne dönebiliyor o özelliği çok güzel istediğin tarafa dönebiliyor çok rahar
eced16 Biz kullanıyoruz, çok memnun değilim bear modelini. 22 aylık Oğlum içinde rahat değil. Uyumuyor hiç. Şimdiki aklım olsa biraz daha para verip daha rahat, kaliteli bir şey alırdım.