Uraz58 Oğlum 34 hftalık doğdu, 5 ay 2 günlük. Eline verdiğim zaman oyuncaklarını oynatıyor heycanlanıyor gülüyor ağzına götürüyor fakat uzanmıyor. Hiçbirşekilde dönmek için çabasıda yok. Sizin ne zaman olmuştu bunlar
En_guzel_yanim Uraz58 eltimin ikizleride erken doğdu. Onlarda öyle birisi tam oturamıyor. Emeklemiyor falan. Biraz bekliyceksiniz 🤷🏻♀️ yavaş yavaşa alışacaktır
ikizlerinannesi2985 Uraz58 benim ikizlerim de prematüre. düzeltilmiş yaşına göre takip edin herşeyi. kronolojik olarak değil bilginiz olsun. 40.haftada doğmuş gibi hesaplayacaksınız. prematürelerde biraz daha geriden gelebilir gelişimler. telaşlanmayın, normal.
mihrosum Bunları hıc takma. Kızım 34 haftalık dogdu 8 aylıkken dondu herkesin cocugu 3 aylıkken donuyor. 10 aylıkken emekledı 13naylıkken yurudu. Bısver sen bunları inan vakti gelince hepsini yapıyorlar. Sen bebegınız sev bol bol vakit gecır. Benim kıızm bu dedıgın ayda hıc bıse yapmıyordu
Daphnemom Benim kızım da 33 haftalık doğdu 3.5 4 aylıkken yavaş yavaş dönmeye başladı 5 aylıkken elinden tutunca oturuyodu. Ama yapmasaydı da takılmazdım zamanında doğan çocukların hepsi bile 3 aylıkken dönemiyor zaten zamanında doğup çok geç yürüyen de var 🤷🏻♀️
Alaniara Benim oğlum da 35 haftalık doğdu şu an 55 günlük hala gülmedi :) bende sabırsızlıkla gülmesini bekliyorum