zeynom16 egelsenkonuss ne güzel işte canım maşallah de memeler erken terbiye olmuş ilk aylarda göğsü şişip mastit olan ağrı yaşayan çok anne var 🙄
zeynom16 Yazannesi1 geriye dönüp emzirmenizi öneririm sakın makas şeklinde tutup emzirmeyin süt kanallarını tıkar ya da önden elinizle biraz sağım yapıp emzirin tazyik azalacaktır
Yazannesi1 zeynom16 sağolun makas şekli yapıyordum son günler. Dik pozisyonu beceremedik çok denedik bebeğimle ama olmadı geriye doğru olanıda denicez bakalım teşekkür ederim 💐 şimdi bebeğimi hafif oturtuyormuş gibi yapıyoruz daha dik emzirmeye çalışıyorum. ☺️
egelsenkonuss Yazannesi1 evet benimde özellikle geceleri az da olsa sertlik var ama gündüz çok yumuşak çekip yutuyor ama yinede annelik işte aklım çok kalıyor
Glchn_shngl egelsenkonuss emin ol yine doluyor sadece ilk zamandaki gibi sıkı dolgun olmuyor içini ferah tut ☺️ bol bol besle minnoşu