[silindi] Kızlar bebeğim 12 aylık ve sabahları halan gaz sorunu yaşıyoruz gazını atmakta zorlanıyor genelde sabahları ve gece 4.5 civarı oluyor birde 8 gibi gazdan uyuyamıyor sürekli saga sola oray buraya döndürüp duruyor kendini aglamaklı bir sekilde bu normal mi doktora sordum artık gazı olmaz dedi ama gazı var gece ve sabah ayakkarını hareket yaptıktan sonra gazını atıp uyuyor anca yoksa gecesi kabus gibi oluyor yavrumun gece uykuları sabah uykusu birde ben gazı için şurup ta aldım ama hiç bir faydası olmadı bildiginiz bitkisel yada iyi bir gaz ilacı varmı? Not Biagira ve sapsimplex sin faydası olmadı bize buray ekliyeyim ✍️🌼
Soraz39 [silindi] aynı durumu 11 aylıkken yaşadık doktor baklagilleri verebilirsin demişti ama nohut verdiğim gün (2 kez su değiştirip haşladım)sabaha kadar uyumadı.Sanırım yediklernden oluyor öyle.Bir ay biogaia kullandık geçti.
Oezlemmliya [silindi] havalar suanda güzel her akşam kısa duş aldır şampuansız yağ ile karnına masaj yap 10-15 dakika internette bulabilirsin be genelde aynı saatlerde uygula iyi gelecektir sık sık elini karnının üzerine koy sıcaklığı hissetsin ayaklarını hareket ettir sık sık çok iyi gelecek doktoru benim kızıma söyledi ilac almamaya çalış kendi bünyesi öğrenecek tembelleşir demişti
[silindi] kadirefeninannesi 12.ay lık olanlara faydası olur dimi valla kimyondan tut agulin ve NEOCLC Diye bir bitkisel şurup ta aldım faydasını görmedim gazı için Birde sizin yazdıgınızı deniyeyim teşekkür ederim 💗
[silindi] Kumsal25 Off ecet yaa halan gazını atmakta zorlanıyor uyku asamasında gün içinde sıkıntımız yok çünki hareket halinde oldugu için atıyor ama uyku asamasında sıkıntılar yasıyoruz 🥴
kadirefeninannesi [silindi] kesinlikle olur. Sadece dikkat etmen gereken saatli düzenli vermen gaz damlasını aldıktan sonra 5 ml vereceksiniz. O 5 ml saatlere bölerek 1 ml olarak verin ozaman 3 gün içinde rahatlar allahın izni ile
[silindi] Soraz39 Valla yakın zamanda bakla gil yemedik meyve püresi yapıyorum genelde de sebze yemegi yediriyorum ben bebegime ama acaba meyvelermi yapıyor muhallebisine koydugum diye düşünüyorum acıkcası
[silindi] Oezlemmliya Canım normalde cıkarıyordu ama şu 2 aydır bu sekilde bende her gece yatarken dampuansız duş alırıyorum gün içinde zaten şampuanlı aldıgı işçin şampuansız aldırıyorum johnsons beybinin bebek yagıyla olur dimi onu kullanıyorum ayak hareketlerini yapınca çıkartıyor ama bu her gece hergece olması normal mi degilmi anlam veremedim küçük de digil artık ne biliyim deniycem bakalım bide o sekilde tesekkür ederim sagol💐😍
Nik_mik_yok [silindi] 15 aylık olacak ,hala geceleri gaz sorunu yaşıyoruz .emmeden de çıkaramıyor ,feryat figan ağlıyor ,alıp emzirirken çıkarıp geri uyuyor. Bende bekliyorum nezamsn geçecek diye 😑
Nik_mik_yok [silindi] Bı gün geçer umudu ile bekliyoruz . Kuzenim 2 yaşına kadar gaz sorunu oldu dediğinde abartıyor diye düşünürdüm ama gerçekmiş 🥴 size de Allah kolaylık versin, inşallah biran önce düzenli uyurlar