didemblr bizde de 3,5 aylıkken başladı meme reddi alerji çıktı ondandır dedim sabrediyorum şuan 7 aylık olacak biraz düzeldi gibi sabahları emiyor gün icinde de 2-3 dk uykuda emzryrum onun dışında… bi ara bizde de öyle olmuştu biberonu bile kabul etmydu sagıp veriyodum enjektörle zar zor iciyodu gecti o günler şükür .. saglık ocagındki hemşire pes etme benim bebegim 9 ayda memeye döndü dedi inş bizde döneriz tek umudum o sizde pes etmeyin biliyorum cok zor ama ypck bişey yok boş zmnlarınızda sagım yapın sütünüz azalmasın