Eylulhuma16 Kızlar ilk 3 ay mı bebekleriniz sizi daha cok yordu uykusz kaldnz yoksa 2. 3 ay mı şuan kızım 3 aylık 6. Ayına kadar beni neler bekliyo merak ediyorum gazlı bi bebekti şimdi azaldı ama sürekli kucakta olmak istiyo tek kalmak istemiyo biraz mızmız
gocebebirbayan Eylulhuma16 ilk 3 ay cennet gibiymiş. 5.5 aylık kızım. Tutma isteği gelişti doğal olarak. Herşeyi ellemek istiyor. Ellediğini ağzına sokmaya çalışıyor. Kucağına al heryere dokundur beni diye bağırıyor. Ayağımı temas ettir diye bağırıyor cıykırıyor. Akşama kadar kollarım kopuyor
Ebraryz Eylulhuma16 bebeklik dönemi ilk üç ay zor geçti bizde emmesi gaz problemleri şuanda yedi aylık herşey daha kolay anlayabiliyorum artık onu ne istiyor ne istemiyor büyüdükçe kolaylaşıyor bence kişiden kişiye değişir tabi sorunsuz yenidoğanlarda var
ayazasaf Eylulhuma16 ilk 23 ay 😄 2 yaşına girecek hala zorluyor. İşin şakası tabi ama 5 ay boyunca bilfiil ağladı gecemiz gündüzümüz yoktu sonradan daha rahatladık geceleri beslenmek içinde uyanmadıpı için rahattım.