Benim bebeğim 1 ay hiç emmedi. Sarılık nedeniyle mama başlanmıştı ve biberona alışmıştı. Olan süt de az olunca sinirlenip memede durmuyordu, eds yöntemiyle alıştırdım, şimdi 5 aylık oldu, mama hiç almıyor memeye alistirdigimdan beri. Eds yöntemini deneyin