Familyboy Bebeğim 5 gün sonra 6 aylık olacak sorum şu 2 numara mamaya 6.ayına girer girmez mi başlanıyor
DogaLina Familyboy elindeki mama bittiyse simdide baslayabilirsin. veya bitmediyse bitincede baslayabilirsin.
1prens1prensesannesii Familyboy ben 6.ayına girmesine 15 gün kala felan 2 numaraya geçmiştim birşry olmadı
gocebebirbayan Familyboy benim de elimdeki 1 numara mama ne zaman biterse o zaman başlayacağız. 5.5 aylığız 😊
Ptf Familyboy bende 6 ayını doldurduktan sonra kutusu bitince hemen 2 ye geçtim canım yani 6 ay 2 günlük flndı işte☺️
ayazasaf Familyboy 6. Aydan itibaren ibaresi olması lazımdı bizim zamanımızda biz 6 ayı biraz geçe başladı çk elşmde 1-2 kutu 1 numara vardı onlar bitince başlamıştım