bir bebek sürekli ağlar mı arkadaşlar ya kucakta geziyor ağlıyor, yatırıyorum oyun halısına ağlıyor, ayağımda sallamak için yatırıyorum ağlıyor, arabada pusetinde ağlıyor, bebek arabasında gezerken ağlıyor, sallanan beşiğe koyuyorum ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım artık bazen ben de onunla oturup ağlıyorum canı sağolsun şükürler olsun sağlıklı ama insan bazen çok yoruluyor 😔 4. ay atağı diyorlar bitmeyecek mi bu ataklar siz neler yapıyorsunuz benim pilim bitti artık 🔋 ☹️