Kuzumm neden uyumazsın acaba🤦🏻♀️ Akşam onda uyuyan 2 aylık bebeğimi pediatristin önerisi nedeniyle uyandırdım 4,5 saat sonra emzirmek için. kıyameti kopardı 🤦🏻♀️ O kadar çok ağladı ki ne zaman geceleriii uyandırmayacam ben bu cocuğu saat kuruyorum artık😡