Kızlar bezin popo kısmının üst tarafı ince ve dolgusuz naylon giib ya bebegin belini kalçalarin yanlarini hep kızarmiş isilik gibi olmuş sadecce o parçanin degdigi kısımlar kızarmiş. Ne iyi gelir isiliğe her bez öyle yapar mi ki? Yaz ne zormuş bebişler icin ya her gün de sivriler yiyor nasil kurtarcagimi şaşirmiş vaziyetteyim