kubra17- koydum letgoya dolaba fln ama yazan olmadı hiç canm ondn sordm bi ara görümcem gelinlgi aldgm yere sormuş normlde alırdık ama pandemiden dolayı almıyoruz şuan demiş yer kapladığına mı yanayım boşuna durduguna mı yanayım 😁 gelinlik almak büyük pişmanlık sanırım