Gokats2006 Merhabalar sezeryan ameliyatı olalı 1 ay oldu denize girilir mi acaba? Doktorum dikişlerimin çok iyi durumda olduğunu söylemişti ama cuma günü bi gitcem kontrole. Sezeryan olup denize giren var mı?
Yamanikomm Gokats2006 ben girdim ama 3 ay sonra yani sezon olyle denk geldigi icin bilemedim.bence iyi olduysa dikisleriniz girebilirsiniz