Merhaba kızlar 6 ay 18 günlük erkek bebeğim var. Son 1 haftadır geceleri çığlık atarak ağlayip uyaniyor. Iyice gözlemledim bebeğimi ve karnı ağrıyor gaz sancisi gibi geldi. Cünku agliyor uyaniyor kücük bir gaz cikariyor sonra yarim saat sonra yine ayni ve bagirsaklarindan hep ses geliyor. Doktorumuza danistim. Gece uyumuyor diye anlattim her seyi. Normal olur öyle o aylarda diyor ama cocuk kivraniyor gazdan. Gaz damlasi sordum gerek yok diyor. Doktoruma güveniyorum ve onu dinliyoruz ama merak ediyorum gercekten de 6 aylik bebekleriniz gece uyuyor mu deliksiz