Merhaba anneler, benim Bi sorum olucak göğüslerimin büyüklüğünden dolayı çok rahatsızım küçültmek istiyorum ama ilerde çocuğum olursa emzirmeyi süt verimliliğini azaltır diye korkuyorum sizce azaltır mı? bide küçültmek ne kadar saglıklı? Benim gibi olanlar varmı Cevaplarsanız çok sevinirim 🤗