Ysfmrv acı çekmiyormuş diyorlar ama onun o halini görünce inanın bende ağlıyorum. Bizdede aynı durum bacaklarını ittiriyoruz , bebe yağıyla masaj yapıyoruz , 2 adet damla kullanıyoruz ( relactaz ve colinox ) kiraz çekirdeği kesesi koyuyoruz ama yine cok zorlanıyor ve gün boyu ben anlamadım. Tuvaletini yapıyor tekrar ıkınıyor gaz çıkarıyor tekrar ıkınıyor . Çocuk uykudan sıçrıyor vallahi dua ediyorum şu günler geçsin bi an önce diye. Bakalım yarın doktor kontrolomüz var başka damla verecek mi ?