Gizembickici çok teşekkür ederim🥰 benim oğlum düzeltilmiş 6,5 aylık şuanda, prematüre. en başlarda sağlık sorunları olduğu için bi de sünnet yaptıramadık. doktorumuz 1 yaşına gelmeden yaptırın dedi. Eylül ayında yaptırmayı düşünüyoruz. Düzeltilmiş 9 aylık olacak kısmetse☺️ Benim de doğum yaptığım doktorum,şuanda orda değil ama, ameliyathanesi çook iyi reyap ın demişti. bi de doğumdan da bildiğim için hijyenini başka bir yer düşünmüyorum açıkçası☺️ Eylül ayında bi konuşalım bakalım biz de, yaptıralım. çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için💜