aselliyaa_ve_annesi benim de bebeğim 53 günlük 3 gün öncesine kadar sürekli huysuzdu atak haftasını atlattık sanırım ve rahatız. Uyanıyor alt değişiyoruz emiyor biraz bakınıyor konuşuyorum kart falan gösteriyorum baktım esniyor tabi aranıyor da o esnada mamasını yiyor ve gaz çıkarırken omuzumda ya uyuyakalıyor ya mayışıyor sonra yatağına ya da ana kucağına koyuyorum hop uyuyor. Darısı tez zamanda başınıza bize de nazar değmesin inşallah 🤲🏻