Eliiifffff kan şekeri düştüğünden uyanmıyor bende uyandıramazdım inat ettim emziricem dıye uyanmıyordu uzayan sarılık oldu kan grubumuz farklı olduğundan sarılık uzayan sarılığa çevirdi keşle inat etmeyıp biberonla enazından geceleri mamayı dayasaydım , biberonla mama ver rüya beslemesi yap uyanmıyorsa topuzuna çimdik at altını aç ılık soğuyabyakın bir bezle altını sil yada yüzünü kısaca uyandırmak istiyorsan rahatsıZ et onu