Merhabalar, sütümü sağarak veriyorum ve artan sütleri de dondurucuya koyuyorum. Dondurucudakileri süresi dolmadan kullanayım diye gün içinde buzluktan çıkarıp buzdolabının soğutucu kısmında çözülmesini bekliyorum sonra da benmari usulü ısıtıp veriyorum bebeğime. Posetteki çözülmüş sütün tamamını bir seferde bitiremez bebeğim yarısını ısıtıp yarısını da bir sonraki beslenmede versem olur mu sevgili anneler.