6 aylık olmamıza 15-20 gün kaldı. Şimdiden araştırıyorum hazırlık yapıyorum ek gıda için 😊 ama buharda nasıl haşlamam gerektiğini bulamıyorum sebzeleri. Tüm mü yoksa doğrayarak mı haşlayacağız, ya da buharda nasıl haşalayacağız? Süzek kullanarak haşlanıyormuş ama süzeği nasıl koyuyoruz tencereye kapağı nasıl kapatacağız ?