22 gun once sezaryen oldum ilk gunler sutum gelmemesine rağmen zorla da olsa memeyi tutturdum zamanla az az gelmeye basladi ama o kadar az ki surekli mama vermek zorunda kaliyorum, birçok sey denedim sütüm artsin diye ama onlar da fayda etmedi. Sizlerin onerisi neler, herseyi denerim yeter ki bebegimi emzirebiliyim🥺