GiybetReis glcncbn bebeğim 4,5 aylık şuan sadece çıtçıtlı giyiyor. Yazın yenidoğan olsaydı sanırım kısa kollu çıtçıtlı ve patikli alt giydirirdim. Üstte kalsın tecrübeliler yine daha doğru söyler 😊
TheBaby glcncbn 2 aylık sadece çırçıtlı kolsuz badi ile gezdiriyroum evde. Dışarda ise kısa kollu ve kısa bacaklı tulum tarzı şeyler giydiriyorum. Yenidoğan için kısa kollu badi ve uzun ince tayt benzeri şeyler yada kısa kollu uzun bacaklı tulumlar tercih edebilirsiniz. Alt kısım önemli gaz için. Üşütmesin alttan. İnce bir çorabı ihmal etmeyinn
Cns78 Merhaba bizimki de 17 günlük oldu. Bizim ev çook sıcak, 29 derece ortalama. Sadece body giydiriyorum, akşamları bacaklarına müslin örtüyorum.
glcncbn GiybetReis Şuan yenidoğan hastane çıkışı giydiriyorum. İlk çocuğumda değil ama insan yine tereddüt ediyor 😊
SILA1 5 ayligiz zıbın ve corap giydiriyorum annesi çorapta giydir ayaktan soguk alirsa gaz yapar o gaz sancısından çok çektik biz
simgesell Zıbın giydiriyorum ayağında patikli alt var üzerine muslin örtü örtüyorum klima da açık bebeğim başka odada bu arada izmirdeyiz
glcncbn https://imgyukle.com/i/S2V4x https://imgyukle.com/i/S2Jr6 bayrama 20 günlük olacak bu takımı giydirsem olur mu acaba ?