Herkesin dilinde kırkın çıkınca şöyle olur böyle olur ne kırkmış dedim yahu bugün 40 günlük olduk oğlumla yani kırkımız çıkıyor peki hanımlar ne değişiyor 40dan sonra ne oluyor yani düzeni değişen yada rahatlayan var mı merak ediyorum bu 40 meselesini