Oğlum 7 aylık 10 kilo doğduğundan beri mama meme gidiyorduk buna ek gıdada eklendi herkes çok kilosu var obez olur falan filan diyo şu aralar biberonla uyumak istiyo biberon olmayınca emmiyo bile mamayı nasıl bırakabilirim yada nasıl azaltabilirim ki çocuk istiyo açken ağlıyo durmuyo zaten bana akıl verin lütfen ya çok kafama takıyorum şu ara kilo meselesini