İlk kızım nisan ayında doğmuştu. 2. Kızım ağustosta doğacak insallah fakat geceleri çarpıntıdan uyuyamıyorum . Öyle aman aman sıcak değil yaşadığım il. Eşim,kızım bebekler gibi uyuyorlar şükür ama ben 3-4 gecedir 6dan önce uyuyamaz oldum. Sizde de yaşandı mı aynı durum yoksa bende hipotroidi olduğu icin mi bu kadar yoğun yaşıyorum