Eloo005 ilk gun biraz zordu o da her cocuk da aynidir. acı cektigi belliydi diger gunler daha iyiydi 1 haftada topluyor kendini. Buyuyunce daha zor bence 4 aylikken bile altini degiştirirken hareketli oluyor elini etmaya calisiyor. Hastaneler yapiyorlarsa hiç beklemeyin derim