Duriskonunannesiii Muhkub2016 ben gördüm sanki, dün ben de silik çizgi gördüm test verdim bekliyorum 🙄
Nurgrvn Muhkub2016 evet acayip silik bendede böyle çıktı kan testi verdim bişey çıkmamıştı bazen yanıltıyor bu testler en temizi kan tesdi
Muhkub2016 [url=https://www.hizliresim.com/ocxqwiu][img]https://i.hizliresim.com/ocxqwiu.jpg[/img][/url]
Muhkub2016 Duriskonunannesiii hakkımızda hayırlısı olsun inşallah. Bnde yarın vericm inşallah koye gldim eşim yarın gelicek anca o gelince gidebilirim. Sz testinizi atarmsınz rica etsem
Muhkub2016 Nurgrvn aynn. Yarın vericm inşallah. Bnde 2 gebeliğimdede 3. Gun baya koyuyydu bu çok silik
Muhkub2016 Mamaqueen teşekkür ediyorum. Bebeğim 27 aylık aslında planlı bi gebelik değildi ama. Yinede işim bi hoş oldu sanki negatif görsem daha çok üzülckmişim gibi. Değişik hisler içindeyim annelik çok tuhaf ve güzel 🥰