Mehtapakgl Tulay09 bağışıklığınız düşüyor. Benimde sık sık çıkar. Doktora gidin kan sayımı yaptırın. Ve bebeğiniz varda geçene kadar asla öpmeyin
Anne80 Tulay09 uçuk bir kere çıktı mı hep çıkar maalesef o yerleşmiş Bi virüsmüş öyle okumuştum bir yerde
614408eoa Tulay09 kansislık belirtısi demisti doktor bnmde cok basıma gelir vitamn veriyolar zamanla dha olmuyo