ATC Durununannesi06 ben kullanıyorum ilk zamanlar çok iyiydi sonra da tekerlekleri hep takışmaya başladı sürekli takılıyor dönmüyor sürekli bi ite kaka götürüyorum fayansta asla gitmiyor tekerleklerimi değiştirmeyi düşünüyorum belki düzelir
Durununannesi06 ATC benim baska bi bebek arabam var buyuk ben asagı bahceye indirmek için almak istiyorumda
Rainmistik Ben kullanıyorum yeni aldım yürüyüş yaparken zorlaniyroum ayağım çarpıyor bir de boyu kısa geldi kendim uzunun biraz çık ondan mı anlamadım.onun harici açma kapama rahat çocuk ta içinde rahat