tubaozlu Mucize16 zorla oyunşa bişi yedirecem 9,5 ayşık hala gecelri öok uyanıyor ,henuz hafif sürünüyor bnsiz tek odada kaalmıyor iş yaptırmıyor sürekli onunla oynayacagım durumlar böyle
Anne80 Mucize16 koltuk kenarlarından tutarak yürüyoruz dolap çekmece açıp kurcalıyoruz sürekli Bi şeyler kurcalıyor 2 dakika yerinde durmaz 🙈 pek Bi meraklı kızım 😍 ama ben çok memnunum onun bu halinden uyku konusunda da beni yormuyor bin şükür ❤️🙏 6 dişi var biraz diş konusunda erken başladık çıkartmaya boyu kilosunu bilmiyorum ama 8 bucukta fazla boyunda 70 var galiba 2 haftaya denize götürcem onu merakla o hallerini bekliyorum 😍
HeartShapedGlasses Mucize16 5 ay süren kolik dönemine bakarak şuan çok iyi günlerimiz. Ek gıdayı seviyor yiyor fakat sıkıntımız şu ara sürekli kusuyor nedenini çözemiyorum
Mucize16 Barlasb10 Muhammadi anaaam bende bi bizimki böyle hareketli sanıyodumm hepsi aynıymişşş ne yiyolat peki annişler
Barlasb10 Uykumuz yok denecek kadar az bi de bensiz asla durmuyor sürekli bi hareket halinde yavaş yavaş yürümeye çalışıyor bunların toplamı tek kelime BİTTİM 😩
Barlasb10 Mucize16 çok şükür yemek konusunda hiçbir şey ayırmadan yiyor hatta fazla fazla yiyor ama kilo almıyor o kadar hareketli ki 😁 henüz dişimizde yok ama kıtır kıtır yiyor ger şeyi ❤️
Mucize16 Barlasb10 Poyraz_Efem Hdus Anne80 tubaozlu bizimde 3 dişimiz var yeni çıkıyor yani 🤦♀️ yemek secmiyo şükür ama biraz sebze sevmiyo
Petitom Anne80 benim oğlan da aynı 6 aylıkken emeklemeye başlamıştı şimdi evi dört dönüyor her yere tutunup kalkıyor dolap açmayı öğrendi 😂 masanın sandalyelerin altından gelmiyor benim bebişin de uykusu iyi çok şükür kaç uyku yaptırıyorsun ben hala 3 yaptırıyorum uyuyor çünkü
Hdus Bir tek bizimkini böyle sanıyordum aşırı bana bağımlı hale geldi. Bensiz iki saniye durmuyor. Koltuklardan tutunup yürüyor. Sürünüyor. Heryeri kurcalıyor doğal olarak😂iş güç yapılmıyor. İşi geçtim yemek bile yapılmıyor. Geceleri çok sık uyanıyor. 🙁
Poyraz_Efem Bizde de durumlar fenaaaa 🤐 hiç durmuyor bensiz hiç bir şey yapmıyor hemen ağlamaya başlıyor birde parka takıntılı olduk bu aralar akşamları parka çıkmadan uyku uyumuyor yemek konusu da zar zor birşeyler tikiyorum ağzına siz neler yediriyorsunuz
tubaozlu Mucize16 bide sizin bebekleriniz tek başına duruyomu yan odaya gitseniz veya tek başına oynuyomu benimki illa bnle ben yanında olacam yoksa aglıyoo
Anne80 Petitom ya benim kız 2 saate bir uyumak istiyor 40 dakika filan sürüyor böyle olunca son uykusunu aksam 6 gibi yapmak istiyor bunu uyursa gece cok sık uyanıyor şimdi 2 uyku yaptırıyorum biri sabah bakıcıda uyuyor diğeri öğleden sonra 2 3 gibi uyutuyorum 40 dakika sonra kalkıyor geri uyutuyorum yaklaşık 2 saat öğleden sonra uyuyor gece uykusuna da dün 8 bucukta geçti gece de önceki güne göre daha az uyandı 2 gündür 2 uyku yaptırıyorum
Atahaninannesi Mucize16 Bizim oğlan daha hiç diş ciiartmadi 🤔🤦🤦🤦 sancısı huzursuzluğu herşeyi var ama dış bir türlü gelemedi nasıl olacak böyle ya. Haylaz desen nirvanada
Petitom Anne80 bir haftaya falan düzeni daha güzel oturuyor. Uzamadı mı gündüz uykuları benim bebeğim de hep 40 dakika uyurdu 5. Aydan sonra her uyandığında geri uyuttum şimdi 1 10 1 20 bazen 2 saat uyuyor
Anne80 Petitom yok ben uyanınca geri uyutmadım hiç 40 dakika seklinde devam etti şimdi 2 gündür uzattık 2 uyku yapıyoruz biri sabah 10 gibi diğeri 2 3 arası bugun 3 gibi uyudu 5 bucukta kalktı aksam da 9 da filan uyur inşallah gece cok kalkmaz 🙏