Aliagah Nesmus07 doktor 1,5 ay sonra dahiliyeye gitmemi söyledi o zaman belli oluyor Muş . Hiç ölçmüyorum da dikkatte edemiyorum o kadar vaktim yok açıkcası Doğum yapalı 25 gün oldu
UraSsmom Nesmus07 Doğum oldu diyet bitti cnm, doğumdan sonra açlık tokluk ölçmeye devam ettiler hastanede herşey normaldi
Zeynonunannesiiiii Nesmus07 kan kan tahlili yaptırmıştım normal çıktı, birkaç gün şeker takibi yaptım diyet yapmadım
Nesmus07 Cheddar hımm oradayken ölçtükleirnde normal çıkmıştı eve geldiğimde ilk Bi bucuk hafta dikkat ettim sonra saldım
meryemtuana04 İlk haftalar biraz dikkat ettim sonrasında ölçüm yapıyordum baktım bisey yok bıraktım diyeti