17062019 onu cok hatirlamiyorum ama dokundugumda bastirdigimda aciyordu ve varlığı doğal olarak rahatsizlik veriyordu. O siralar ogretmenlik yapiyordum, tebesirle surekli tahtaya yazi yazmaktan ve o bilegimi zorlamaktan cikti zannediyorum. Belki devam etseydim tekrarlardi. Mutlaka esinizin de bilegini cok kullandigi bir işi vardir. Ama ben anestezisiz yaptirip ciktiysam koca adama viz geli tiris gider, hic kafasini takmasin😄 2 dakika bile surmuyor, sonrasinda da aci agri yok zaten. Simdiden gecmis olsun😊