Şok marketin jeneratörü çok sesli çalışıyor merkezine mail attım ama bir yıldır dönen olmadı market çalışanlarına sürekli dile getirmeme rağmen birşey yapılmıyo sürekli geçiştiriyorlar yok teknik ekip bekliyoruz vs artık bıktım yatak odam onun olduğu arkaya bakıyor sesten ne uyuyabiliyorz ne balkonda oturabiliyoruz ne de cam açabiliyorum nereye şikayet edebilirim lütfen bilen yazabilir mi??