Bebegim_ben ayy tatlişko, kıyamam ben ona. Benimki de 5 gün küvözde kalmıştı. Ama arada bana da emzirttikleri için hem biberon, hem meme alabiliyordu. Sizin daha uzun bir süreç, sizi içeri sokup emzirtmemişlerse biberona alışması çok normal. Ama sabrederek ve çok uğraşarak mutlaka dönüyorlar memeye, merak etmeyin. Uğraştığınız zamanlarda da biberona devam ediyorsunuz aç kalmaması için. Mesela memeden 5 dk, biberona sağdığımız anne sütünde 50cc (doktorun söylediği rakam neyse o olacak) devam ediyorsunuz.