Mirayslck Bebeklerinizin ilk kelimeleri neydi ve kaçıncı ayda söylediler ? Bizim ilk kelimemiz memme oldu .(6 ay ) ☺️
pandemibebegi Mirayslck 5 aylıkken baba dedi. Tabi ki babıldıyor aslında bilinçsizce ama banane bana göre ilk kelimesi😅
Luzern-Sesli Mirayslck 6 aylık baba dedi sonra dede dedi şimdi 7 aylık ninnniiii diyor ben efendim annem diye cvp veriyorum. Canım anne dediğini anlamak istiyor 😂😂
hunilimomm Mirayslck bana karşı bi şeyi vardı 😂😂 yüzüme gülmezdi benimle ilgilenmezdi şimdi canım annem diye yanından ayrılmıyor
tosbikannesiii Mirayslck ilk anne dedi ama kaç aylıktı tam hatırlamıyorum sonra meme baba diye gitti 😂