Sevgili anneler kızım 6 buçuk aylık suan . Aptamil kullanıyorum. Ama hala doyup doymadığını anlamıyorum 🙈 sizler 24 saat içinde kaç ml veriyorsunuz toplam ? Bide kaç saat aralıklarla besliyorsunuz ? Benim kızım 3 saat zor duruyo . 120 ml veriyorum bazen bitiriyor bazen kalıyo . Sizde durumlar ne ? (Ek gıdaya tadım olarak basladık )