Kızlar ülkemizde susuzluk var ağaçları katledip bina dikip duruyoruz 5 aylık oğlum 80 yaşına geldiğinde Türkiye de büyük bir susuzluk yaşanacak torunlarımız susuz kalıcak ve bizlere çok söylenecekler nolur gereksiz su harcamayın ben tasarruf etmeye çalışıyorum iki balkonum var sürekli yıkamıyorum çekiyorum kapısını bi kova su döküyorum ayda bir . Kova su yaparak işimi görüyorum foşur foşur su akıtmıyorum meyve sebze suyu sirkede bekliyor musluğun altında yıkamak hijyen demek değil. Her şey zaten pahalı ve kuraklıktan ekmek un pirinç ne varsa pahalanacak lütfen sularımızı israf etmeyin edenede söyleyin 🙏🏻