Adaylin Kızlar analık param işlem devam ediyor diyordu dün saat 3 gibi PTT Bankası diye düşmüş yani ama gittiğimde para gözükmüyor dediler bugün gitsem cekebilir miyim sizce anca mi havale oldu acaba ?