Lavinia07 Bebeğim bugün gece uykusun da iki kez boğuldu nasıl kalktım nasıl kucağıma aldım bilmiyorum kaldırdığım an da kusma falan yoktu daha sonrasında kustu ama tükürük ile mi alakalıdır . Yatarak emiyor yan yatırıyorum yastıksız yatırıyorum . Başına gelen anneler var mı çözümü veya sebebi nedir ?
Gncdmrl Lavinia07 Aynisi benim basima geldi uyuyordu ama uykusunda yutkunmaya calisiyordu uyandi aniden cirpinmaya basladi kucagimda kizardi gitti bogazinda bisey var gbi oksuruyordu aklim cikti. Emip oylr yatio sirt ustu yatiyordu kusunca yutamamis boguluyordu Allah korusun hemen ters cevirip sirtina vurdum oyle gecti. Hastaneye gittik hemen adoktor daoyle soyledi
Furug Lavinia07 ben de cok yasadim o korkuyu allahtan uykum hafif cok kucukken resmen uyumuyordum beni cok korkuttu :( odaya buhar makinasi alabilirsin hava kuruysa ondan tikaniyorlarmis ben akil edemedim,bir de arkdsinda dedigi gibi reflu yataklari var hafif egimli onlardn alablrsn
Hilaldgsn Lavinia07 başını biraz yüksek tutup öyle yatırın, çok geçmiş olsun tekrarı yaşanmaz inşallah 🙏🏻
Leylos123 Reflüden kaynaklanır bebeğin başını 20-30 derece yüksekte olacak şekilde yatırın yatağının altına destek koyabilirsiniz ama yastık değil
Wanderlust Lavinia07 reflu yatagi kullanmanizi oneririm, veya yatagin altini 45 derece yukseltecek sekilde destekleyin
Pinky35 O aylarda kafasını hep yan tarafa karşı yatırıyordum, kusarsa eğer dışarı akıtsın die , gazi çıkmamış olabilir.
Lavinia07 Pinky35 gece kafasını düz tutmuştu sanırım şimdi hatırlıyorum teşekkür ederim tam yan yatıracağım 🙏
Gncdmrl Lavinia07 hemen ters cevirip ( yuz ustu gibi dusun yani ) sirtina vur yapilabilecek ilk yardim bu o an da
Lavinia07 aysun191993 kafasını çevirmişti bizim ki düz konuma gelmiş şimdi hatırlıyorum o panikle ne olduğunu anlamadım